Gå til hovedindholdet

For første gang holder et regionalt kontor åbent hus

NaturErhvervstyrelsen inviterer til åbent hus den 5.-6. marts. Kom og hør om Fællesskema 2014, og mød en kontrollør på vores kontor i Randers.

Publiceret 15. januar 2014

Onsdag den 5. marts og torsdag den 6. marts 2014 kl. 10.00-17.00 holder vores kontor i Randers åbent hus for alle landmænd og konsulenter.

Kom og få en faglig snak

Åbent hus-arrangementet giver dig lejlighed til at få en uformel snak med NaturErhvervstyrelsens medarbejdere, høre om forskellige emner og få svar på dine spørgsmål.

”Vi glæder os til at byde velkommen til åbent hus og håber at få mange besøg. Ofte foregår vejledningen over telefon, men når vi mødes om faglige problemstillinger, kan vi få sat ansigt på hinanden. Det personlige møde er et godt supplement til telefonsamtalen”, fortæller Laura Auken Larsen, kunde- og kommunikationschef i NaturErhvervstyrelsen.

Hvis der kommer mange besøg, vil vi overveje at holde åbent hus på andre regionale kontorer.    

Du kan høre om:

  • hvad der er nyt i Tast selv-service
  • generel vejledning i at udfylde Fællesskemaet
  • hvordan et kontrolbesøg foregår
  • vores nye hjemmeside og tilskudsguide

Vi må vejlede, ikke indberette

Du er velkommen til at tage dit NemID eller digitale signatur med, så du kan logge på og se dine oplysninger.

Vi kan ikke indberette din ansøgning om Enkeltbetaling for dig, men du kan få svar på spørgsmål om udfyldelse af en ansøgning.

Arrangementet er gratis

Det er gratis at deltage, og du skal ikke tilmelde dig på forhånd.

Vores adresse er:

NaturErhvervstyrelsen
Haraldsvej 60, 2. L32
DK- 8960 Randers SØ

Parkering

Der er parkeringsmuligheder ved vores kontor.

Læs mere om arrangementet

Kontakt

Har du faglige spørgsmål, er du velkommen til at kontakte KundeVejledningen på tlf. 33 95 80 00 eller e-mail mail@naturerhverv.dk.

Er du journalist, er du velkommen til at kontakte NaturErhvervstyrelsens pressetelefon tlf. 41 89 25 07.


MENU